Jak czytamy na east-fruit.com odmiana jabłek "Renet Simirenko" pod pewnymi warunkami może mieć dobry potencjał eksportowy. O tym na Facebook-u pisze ekonomista z Centrum Inwestycyjnego FAO Andrey Yarmak.
Jeśli pomysł nie wydaje się na pierwszy rzut oka absurdem, to jest beznadziejny", tak powiedział Einstein. Tak więc rok temu, podczas misji handlowej do Malezji, zauważyłem duże zapotrzebowanie na zielone jabłko. Ale nie spodobała się im odmiana Granny Smith ... I od razu pomyślałem o naszej Renette Simirenko i zaproponowałem pół żartem stworzenie marki SiMi - mówi ekspert.
Niemniej jednak pomysł ten przestał być żartem. Co więcej, byli tacy, którzy uwierzyli w perspektywy tego pomysłu i zaczęli myśleć o przełożeniu go na rzeczywistość.
Idea ta się zakorzeniła, dlatego zacząłem głębiej studiować ten temat, komunikować się z konsumentami i fanami Renety (głównie francuskimi i włoskimi) i zdałem sobie sprawę, że nadal możemy spróbować! Ponadto FAO bardzo spodobała się ta idea! Jeśli spróbujemy film o naszej marce pojawi się na głównej stronie FAO i na portalach społecznościowych, a da to co najmniej milion odsłon na całym świecie - zauważa Andrey Yarmak.
Dlatego ekspert zachęca wszystkich sadowników z Ukrainy do przyłączenia się do tej inicjatywy.
Mamy już slogan i hasło promujące: "SiMi: See Me, Try Me, Love Me!” Ponadto istnieją pomysły na promocję i mamy świetny kreatywny zespół - podsumowuje ekspert.
- źródło: east-fruit.com
- foto: steemit.com
Najnowsze komentarze