Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” w konsorcjum ze Związkiem Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej rozpoczynają nową kampanię informacyjno-promocyjną pt.
„Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy”.
Hasłem wspierającym będzie „Ugryź jabłka z Europy – poznaj jakość i smak!”. Strategia promująca europejskie jabłka skierowana jest na rynek Zjednoczonych Emiratów Arabskich i opiera się na 3 kierunkach działania:
- Informowanie o różnorodności odmian europejskich jabłek, ich jakości, wartości i produkcji
- Angażowanie i oddziaływanie na środowisko branżowe i konsumenckie
- Utrwalenie przekazu w świadomości poprzez działania PR oraz reklamę outdoor, jak również interesujące akcje promocyjne
Obecna kampania nawiązuje do poprzedniego jabłkowego projektu realizowanego przez Stowarzyszenie „Unia Owocowa” - Europejskie Jabłka Dwukolorowe, który również był skierowany na rynek ZEA.
Głównymi działaniami kampanii będą między innymi działania typu B2B, ponieważ na rynku arabskim kontakty biznesowe i spotkania bezpośrednie typu „face to face” przynoszą najlepsze rezultaty, jeżeli chodzi o międzynarodową wymianę handlową. Udział w największych wydarzeniach targowych umożliwi spotkania z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Oprócz działań B2B zaplanowane są akcje B2C ukierunkowane na działania PR, działania reklamowe w prasie, reklamę zewnętrzną, silną obecność w mediach społecznościowych oraz interesujące akcje eventowe/ happeningowe.
Kampania „Siła smaku, witamin i kolorów – poznaj jakość jabłek z Europy” ma na celu ukazanie różnorodności europejskich jabłek, podkreślenie ich wysokiej jakości, w szczególności w odniesieniu do bezpieczeństwa spożycia (kontrola zawartości pestycydów, spełnienie norm fitosanitarnych), jak również wystandaryzowanych opartych na wieloletniej tradycji metod uprawy, stosowaniu nowoczesnych technologii nie tylko uprawy, ale również przechowywania jabłek zapewniając ich świeżość i walory smakowe oraz odżywcze. Odpowiadając na aktualne trendy, działania promocyjne będą podkreślały walory zdrowotne jabłek, zdrowy, nowoczesny styl życia.
Rynek ZEA jest atrakcyjny również z powodu odbywającego się w Dubaju Expo 2020. Dzięki większej liczbie zainteresowanych wystawami narodowymi, nasz przekaz dotrze do większej liczby osób a szansa na poznanie potencjalnego partnera biznesowego jest o wiele większa. Wymiana doświadczeń podczas takich wydarzeń rzuca nowe światło na inne rynki, gdzie jest możliwość eksportu naszych jabłek. Obecna sytuacja w branży nie pozostawia złudzeń i wymaga od dystrybutorów szukania nowych rynków zbytu, dlatego też wielopłaszczyznowe działania kampanii „Siła smaku, witamin i kolorów – poznaj jakość jabłek z Europy” mają im pomóc na stałe zaistnieć w świadomości bliskowschodnich przedstawicieli biznesu i konsumentów.
- źródło: uniaowocowa.pl
Najnowsze komentarze