Jak wejść na rynek z jabłkiem klubowym, które powinno kosztować 6, może 8 zł ? Jak, jeśli [klient] przed oczami ma niecałe 2 zł. Nie ma takiej możliwość, więc tego typu akcje to jest przede wszystkim dramat wizerunkowy i dramat jeśli chodzi o prace z konsumentem - mówi Robert Sas podczas spotkania organizowanego przez IPSAD 11 lutego w Tarczynie.
Ludzie są przyzwyczajeni - jabłko w tym momencie to najbardziej podły produkt, który kupuje się za psie pieniądze i nie jemy, tylko najczęściej robimy sałatki. Taki jest mniej więcej obraz naszych jabłek.
Kolejny przykład. Jedna z odmian klubowych która została pokazana w naszym kraju. Odmiana Cameo na początku kosztowała na sklepowych półkach 6,99 PLN, natomiast finał był takie, że odmiana klubowa Cameo kosztowała 2,79 PLN.
Cameo tańsze jabłko [klubowe] od Ligola, Szampion, Boskoop już chodzi drożej w tej sieci [głos sadownika z sali]
Możemy sobie opowiadać super marzenia o odmianach klubowych, a jeśli konsument nie będzie wiedział nic więcej niż co do tej pory widział - zapomnijmy że będziemy na tym zarabiali
Zobaczcie materiał video.
Zapraszamy do subskrypcji naszego kanału youtube.com/sadownictwo
Najnowsze komentarze