Amerykanie to potrafią promować spożycie jak również nowe odmiany jabłek. Niech przykładem będzie trwająca od kilku dni zabawa z hasztagiem #whatsyourpick
Zasada prosta. Zrób zdjęcie ze swoją ulubioną odmianą jabłek i napisz dlaczego jest to Twój wybór ! Dlaczego ta właśnie odmiana jabłek jest dla Ciebie NAJ ! Pokaż jak jabłka "napędzają Cię" w ciągu dnia. Pokaż nam swoje ulubione jabłka !
A może warto u nas spróbować takiej akcji #mojeulubionejabłkato Może warto zacząć od samych siebie, a później niech konsumenci napędzą akcje dalej ? Co sądzicie ?
Hey there, who’s that hiding behind the Fuji? It’s USApple’s Matt Hendrickson. Fuji apples are powering Matt through his workdays from home. Now it’s your turn. What’s your pick? Post a selfie with your apple of choice and include #whatsyourpick and @usapples pic.twitter.com/8BISXGCFKB
— USApple (@usapples) April 7, 2020
Happy Friday! USApple’s Tracy Grondine shows her love for the Gala apples in her recent grocery delivery. Whether you’re working from your dining room table or as an essential employee, show us what apple is powering you through the day. Tag @usapples and #whatsyourpick pic.twitter.com/pHA90OmbPY
— USApple (@usapples) April 3, 2020
As more of us are working remotely, there’s something comforting in having our favorite apples in the fridge. So we’re asking #whatsyourpick. USApple’s Jessa Allen (and her assistant Henry) are enjoying an EverCrisp. Show us your favorite apple w/#whatsyourpick and tag @usapples. pic.twitter.com/Bwhi4ilBGE
— USApple (@usapples) April 3, 2020
Najnowsze komentarze