Koncern AGCO, w skład którego wchodzą takie marki jak Fendt, Massey Ferguson, Challenger, Fella i Valtra oficjalnie ogłosił nowy plan rozwoju sprzedaży w Polsce. Dotyczy on czterech pierwszych brandów, których wyłącznym dystrybutorem w naszym kraju była firma Korbanek z Tarnowa Podgórnego. Pozostanie nim tylko do końca tego roku.
GCO, Your Agriculture Company (NYSE:AGCO) podjął decyzję o restrukturyzacji sieci sprzedaży swoich produktów w Polsce. Powstanie Polski oddział obejmujący nadzór nad wszystkimi markami maszyn i ciągników rolniczych sprzedawanych przez AGCO.
"Krok ten stanowi część strategii rynkowej AGCO w regionie Europy i Bliskiego Wschodu (EME). Obecnie polski oddział AGCO posiada własne, współpracujące z punktami dilerskimi zespoły sprzedażowe dla marek Challenger i Valtra. Po zmianach, do tych dwóch marek dołączą także marki Fendt oraz Massey Fergusson"
- podają przedstawiciele AGCO w komunikacie prasowym.
Zgodnie z przyjętą nową strategią rynkową, dotychczasowa umowa AGCO z polskim dystrybutorem Korbanek Sp. z o.o. na sprzedaż marek Fendt, Massey Ferguson, Challenger oraz Fella – wygasa z końcem 2017 r.
W swojej strategii AGCO planuje prowadzić 2 kanały dystrybucji i rozwijać własne sieci sprzedażowe w Polsce. Jeden kanał będzie obsługiwał maszyny z logo Fendta i Valtry, a drugi będzie się skupiać na klientach Massey Ferguson.
źródło: tygodnik-rolniczy.pl
Najnowsze komentarze