Od kilku dni na jednym z profili w mediach społecznościowych widzimy promocje jabłek w Tajlandii i Malezji. To dwuletni projekt pt.: „Dar polskich sadów. Jabłka z serca Europy” kierowany do konsumentów, a także przedstawicieli biznesu.
Głównym celem jest uświadomienie konsumentom w Tajlandii, że jabłka pochodzące z Europy, w tym w szczególności z Polski, dzięki bardzo dobrym uwarunkowaniom klimatycznym i glebowym, są jabłkami klasy Premium oraz że różnorodność odmian pozwala każdemu konsumentowi znaleźć gatunek idealnie trafiający w jego oczekiwania. Ważnym przekazem naszej kampanii jest informacja o surowych reżimach produkcji i przechowywania owoców, które są gwarancją bezpiecznego ich spożywania.
Jak czytamy na dedykowanej stronie internetowej tej projektu https://bestapples.eu/nasze-jablka/ są to
głównie takie odmiany jabłek jak: Gala, Golden Delicious, Najdared, Red Chief, Red Delicious oraz Red Jonaprince.
Rynek Tajlandii pod kątem jabłek jest bardzo perspektywiczny, stale się rozwija a ilość importowanych jabłek to nawet 152 tysiące ton rocznie (źródło: ZBH Bangkok i Ambasada RP w Bangkoku). Głównymi dostawcami jabłek do Tajlandii są Chiny, Stany Zjednoczone i Nowa Zelandia.
Zobaczcie fotorelacja zamieszczoną na profilu Embassy of the Republic of Poland in Kuala Lumpur
Najnowsze komentarze