Zarówno ceny jabłek deserowych jak i jakość jabłek w sklepach w ostatnich dniach jest tematem licznych wypowiedzi w portalu oraz social mediach. Przyczyna jest bardzo jasna dla sadowników. To jakość jabłek oferowanych dla klientów w tych dyskontach.
Dla przypomnienia: Lidl tym razem z Jonagoldem prosto z sadu >>> oraz Jabłka z Intermarche kontra jabłka z Lidla >>>
W dniu wczorajszym Netto na twitterze ogłosiło, że rozpoczyna kampanie społeczną, której celem jest budowanie świadomości na temat konsekwencji marnowania jedzenia.
Zaczniemy od tego jakie jabłka oferujecie w swojej ofercie ? Sprawdzimy czy zakup jabłek w Netto nie jest już marnowaniem jedzenia i pieniędzy ! https://t.co/QZ5EiVzuiE
— sadownictwo (@sadowniczy) October 16, 2020
Stwierdziliśmy więc, że warto sprawdzić jaką jakość jabłek oferuje sklep. Czy faktycznie kupując jabłka w Netto możemy mówić, że to my zmarnowaliśmy jedzenie, a nie już zmarnowane jabłka kupiliśmy.
Zobaczcie na zdjęciach. Oferowane jest jabłko PREMIUM odmiana RedJonaprince pakowane na tackę (zafoliowaną) w cenie 4,99 zł za 4 sztuk. 6,24 zł za jeden kilogram. Wielkość jabłek odmiany RedJonaprince to 80/85 mm, a dostawcą jest Sun-Sad Sp. z o.o.
Jakość jabłek widzicie sami na zdjęciach. Naprawdę nie można się przyczepić. Tylko jedna uwaga. Czy dojrzałość konsumpcyjna jabłek odmiany RedJonaprince przypada na połowę października ? Czy oferując REdJonaprince o tej porze roku nie zniechęcamy kupujących do jedzenia jabłek ? Może dlatego wracają wspomnienia klientów do starych odmian jabłoni, gdyż odmiany oferowane obecnie są kilka dni po dojrzałości zbiorczej, a na długo przed dojrzałością konsumpcyjną ?
Oferowany był również Golden Delicious w kalibrze 70/75 pakowany w kartony na wytłoczkach w cenie 3,99 zł za kg. Dostawca ten sam jak wcześniej wspominanej odmiany Red Jonaprince.
Najnowsze komentarze