Z roku na rok zwiększa się liczba konsumentów w Europie i na Świecie, która ma okazję spróbować i docenić Kissabel®. To nowa marka jabłek o czerwono-różowym miąższu, opracowana przez konsorcjum Ifored .
Kissabel® na półkuli północnej była dostępna w sprzedaży od września 2019 r. do styczniem 2020 r. Została doceniona na rynkach już zdobytych w poprzednich latach, takich jak Wielka Brytania, Niemcy, Włochy i Francja, jak i na nowych obszarach, takich jak Ameryka Południowa i Azja.
Kissabel® to marka jabłek o czerwonym miąższu, pod którą kryją się takie odmiany jak: Rouge (jabłka o czerwonym miąższu i skórką), Orange (jabłka o pomarańczowej skórce i różowawo-czerwonym miąższu) i Juane (jabłka o żółtej skórce i subtelnym różowym odcieniu miąższu).
Kissabel® – nowa marka jabłek zachwyca konsumentów [czytaj wpis] >>>
W Wielkiej Brytanii Kissabel® zdobyła wyjątkowego zwolennika: projektantkę mody Victorię Beckham, która poświęciła "InstaStory" na Instagramie „czerwonemu” jabłku, nazywając je „najładniejszym brytyjskim jabłkiem”.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z tegorocznych wyników Kissabel®. Jabłka wyglądały fantastycznie, a opinie klientów i konsumentów były jednoznacznie pozytywne
– skomentował Steven Maxwell, dyrektor Worldwidefruit, partner projektu Ifored.
W biurach Waitrose zorganizowano degustację, gdzie wszyscy obecni zadeklarowali, że kupią Kissabel®, chwaląc nie tylko wyjątkowy wygląd, ale także aromatyczny i charakterystyczny smak . Komentarze z łańcucha Marks & Spencer były również pozytywne:
Wybór jabłek Kissabel® oferuje element wyróżniający, charakterystyczny dla kategorii jabłek. Czerwony kolor miąższu wygląda fantastycznie!
- powiedział Shazad Rehman , dyrektor handlowy angielskiej sieci.
W sezonie 2019/2020 francuski partner Blue Whale dystrybuował odmianę Kissabel® Orange w Niemczech, Hiszpanii i Portugalii, Francji i Wielkiej Brytanii, rozszerzając również kraje docelowe na Brazylię, Kolumbię, Bliski Wschód i Azję .
Naszym celem było sprawienie, by Kissabel® skosztowała jak największa liczba konsumentów w różnych krajach. Wielu miało okazję przekonać się, że jest to inne jabłko chrupiące i pełne smaku. Produkt cieszy się dużym zainteresowaniem i jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników naszych testów we wszystkich zaangażowanych krajach
– skomentował Marc Peyres , kierownik sprzedaży eksportowej Blue Whale.
Ogromne zainteresowanie marka Kissabel wzbudziła również w Niemczech, Szwajcarii i we Włoszech.
Tak jak się spodziewaliśmy, istnieje bardzo wysokie uznanie dla Kissabel we Włoszech, ponieważ jest to jabłko, który znacznie różni się od innych. W miesiącu listopadzie zorganizowaliśmy degustacje dla klientów które odniosły ogromny sukces. Jabłka Kissabel® zachwyciły swoim innowacyjny wyglądem jak również smakiem i silnym aromatem
– mówił Andrea Fedrizzi (Melinda Consortium).
Partnerami Ifored są: Alliance Mesfruits Gerfruit, płetwal błękitny (Francja); Green Yard, Worldwide Fruit (Wielka Brytania); Fenaco (Szwajcaria); VOG, VI.P, Melinda, La Trentina, Rivoira (Włochy); Nufri (Hiszpania); Elbe-Obst, Veos, Landgard, Ogm, MaBo, Wog, Vog, Elo, Mal (Niemcy); Mono Azul (Argentyna); Unifrutti (Chile); Dutoit (Republika Południowej Afryki), Yummy Fruit Company (Nowa Zelandia), Montague (Australia); Next Big Thing (Usa-Canada).
- źródło: italiafruit.net
- foto: kissabel.com
Najnowsze komentarze