Bracia Sadownicy jako pierwsi wprowadzają na polski rynek opakowanie na świeże jabłka, które jest w trendzie zero waste. Owoce zabezpiecza specjalnie zaprojektowana i opatentowana tekturowa tacka wraz z papierową owijką, dzięki czemu folia została całkowicie wyeliminowana. Wybierając ten produkt konsumenci mają okazję zadbać o ochronę środowiska poprzez redukcję użycia opakowań foliowych.
Trend zero waste wpisany jest w naszą pracę. Natura i jej dobro - zawsze na pierwszym miejscu. Dlatego też nasze soki i napoje oferujemy wyłącznie w szklanych, przyjaznych dla środowiska opakowaniach
– mówi Adam Jędrzejewski, pomysłodawca i współwłaściciel marki.
Zobaczmy jak wygląda Gala, zakupiona w jednym ze sklepów sieci 'Żabka", a przygotowana przez Braci Sadowników 12.09.2019 roku.
- źródło / czytaj więcej: wiadomoscihandlowe.pl
Od 10 października br. we wszystkich marketach sieci Kaufland w Polsce dostępne są wielorazowe woreczki na owoce i warzywa. Opakowanie zawiera dwa woreczki na zakupy w cenie 2,99 zł. Wielorazowe woreczki są wykonane z tkaniny i mogą być prane w pralce. Ich wprowadzenie ma przyczynić się do dalszej redukcji plastiku – woreczki mają zastąpić tzw. zrywki, cienkie torebki foliowe, które często po jednokrotnym użyciu są wyrzucane. Z wyliczeń wynika, że zastąpienie „zrywek” woreczkami może przyczynić się do ograniczenia wykorzystania plastiku nawet do 445 ton w skali roku.
- źródło / czytaj więcej: wirtualnemedia.pl
Kaufland wprowadza wielorazowe woreczki na owoce i warzywahttps://t.co/biSzlr25FK
— NowyMarketing (@NowyMarketing) October 15, 2019
Najnowsze komentarze