Wydział ds. Zatrudniania Cudzoziemców informuje, że po konsultacjach z pracownikami Konsulatów zaświadczenia oraz oświadczenia opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym są honorowane. Dodatkowo Konsulowie mają dostęp do sytemu i możliwość weryfikacji dokumentów oraz podpisów.
Mając na uwadze trudności związane z dokonaniem korekty wniosków o wydanie zezwolenia na prace sezonową przez portal praca.gov.pl należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Zalogować się na praca.gov.pl
2. Wybrać zatrudnianie cudzoziemców i odpowiedni formularz wniosku
3. Następnie pojawia się okno [foto nr. 1]
4. Po wybraniu opcji „Wysłanie wniosku jako kontynuacja istniejącej sprawy” wyświetla się tabela „Wybór sprawy”, z której należy wybrać wniosek, do którego klient chce kontynuować korespondencję [foto nr. 2]
5. Widok po wybraniu wniosku [foto nr. 3]
6. Następnie należy wybrać przycisk „Dalej” lub „Kontynuuj korespondencję”
7. W celu złożenia wniosku należy: [foto nr. 4]
- Wybrać interesujący nas dokument.
- Następnie wybrać adresata, do którego klient chce wysłać formularz.
8. Przechodzimy do edycji formularza- modyfikujemy wybrane pola lub dołączamy załączniki, a następnie wysyłamy za pomocą kwalifikowanego podpisu lub profilu zaufanego.
- źródło: czerwinsk.pl
Najnowsze komentarze