Witam. Proszę o opinie użytkowników tego sprzętu. Wady, zalety. Silnik 3P czy C33? Pojazd pracować ma na powietrzu czyli na zewnątrz czasem na terenie nieutwardzonym więc dobrze widziane bliźniaki z przodu.
Witam. Proszę o opinie użytkowników tego sprzętu. Wady, zalety. Silnik 3P czy C33? Pojazd pracować ma na powietrzu czyli na zewnątrz czasem na terenie nieutwardzonym więc dobrze widziane bliźniaki z przodu.
Mam na silniku 3 P, bo na trzydziestce ponoć jest gorszy, bo wtedy wolniej podnosi , czasem się dusi bo to 4,5 tony żelastwa. Na 3 P tego nie ma. U mnie zasuwa wszędzie, nawet po polu na bliźniakach, całkiem fajny wózek, podnosi paletę kostki brukowej, a inne nie każdy daje rade. Podoba mi się się z tym że przez 10 lat nigdy nie wypalił takiej sumy ..jaką kosztuje nowe akumulatory w akumulatorowym, a akumulatorowy to czy się ich używa czy nie, to tak samo się zużywają czasem kalendarzowym. Wszystkie części są dostępne. Tańsze jest spalanie niż na butli gazowej, bo jak slyszę to skupowi często muszą zmieniać butle.
Wady: Trudniej odpalić w zimę we mrozy ( może ktoś mi podpowie jak to ułatwić ) podkładam starą kuchenkę elektryczną pod miskę olejową i po godzinie odpalam przy minus 15 st. Maszt mam 3,40 z wywrotem, trochę za maly żeby zasypać ciężarowy na podwórku przemysłem. Każdy kto kupuje wózek udźwig 2000 kg a ma wywot na tonę, nie może dźwigać więcej niż tonę bo rozerwie wywrot. U mnie wywrot jest na 2,5 T. tagże spoko.
PS. Mój jest starszy typ: GPW 2007 z manualną skrzynią biegów . O innych nowszych typach niech się wypowiedzą inni. Chyba się sporo różnią.
Co do zapalania...
Nie wiem jak jest w tym wózku, może nie ma świecy płomieniowej (montowanej w ciągnikach MF3), której pozbawiono też przez długi czas c360-3p. Pomyśl wtedy o montażu.
Po drugie, rozrusznik szybkoobrotowy też ułatwi trochę start.
Witam,posiadam Gpw 2009U z silikiem C-330 i mysle ze mf byłby lepsz z racji wiekszej mocy no i odpalania ale kupiłem to co było z racji ceny,stanu i dość młodego rocznika 1995 no i ze rocznie przerzuci max.150 ton.Dodpalania dobre było by szczegolnie zima odłanczanie pompy bo jest makabra go odpalić.Zeby jezdzic w terenie dałem mu opony zlepszym bierznikiem Trayal.Jesli masz wybor to kupuj z silnikiem MF.pozdro.
Przez 25 lat uzywałem w sadzie wózek gliwicki z silnikiemc330. Miałem usuniety tylny obciążnik, dospawany do ramy hak a dociążenie zwyczajnie wylałem z betonu na stelażu z drutu zbrojeniowego. Uzwałem go wiele lat do ciagania wózków, rwania czereśn, wyciągania z ziemi słupów betonowych, wożenia drewna z lasui i innych prac. Miał te wadę, że poprzez częste uzytkowanie na bardzo wysokich obrotach ( podczs jazdy a szczególnie podnoszenia)nie wytrzymywał silnik (trzy razy robiony był w tym czasie). Dość często zdażały sie awarie uszczelnienia głównego siłownika i najważniejsze, sprzęgło hydrauliczne, nie dość, że było bardzo denerwujące podczas jazdy w terenie to chyba też trzy razy podczas uzytkowania padło. Poza tym z racji tego, że orginalne koła ,,masywy" były twarde i po paru latach zrobiły się nierówne, zamieniłem je na dętkowe, które bardzo często się przebijały. Sprzedałem nie dlatego, że był nie dobry ale po prostu kupiłem Weidemanna. Przez wiele lat wózek Zremb, bardzo intensywnie użytkowany, poprawnie spełniał swoje zadania. Pewnie jeszcze komuś słuzy do dziś..
jaceo1, 2019-08-12 06:26, napisał:
Przez 25 lat uzywałem w sadzie wózek gliwicki z silnikiemc330. Miałem usuniety tylny obciążnik, dospawany do ramy hak a dociążenie zwyczajnie wylałem z betonu na stelażu z drutu zbrojeniowego. Uzwałem go wiele lat do ciagania wózków, rwania czereśn, wyciągania z ziemi słupów betonowych, wożenia drewna z lasui i innych prac. Miał te wadę, że poprzez częste uzytkowanie na bardzo wysokich obrotach ( podczs jazdy a szczególnie podnoszenia)nie wytrzymywał silnik (trzy razy robiony był w tym czasie). Dość często zdażały sie awarie uszczelnienia głównego siłownika i najważniejsze, sprzęgło hydrauliczne, nie dość, że było bardzo denerwujące podczas jazdy w terenie to chyba też trzy razy podczas uzytkowania padło. Poza tym z racji tego, że orginalne koła ,,masywy" były twarde i po paru latach zrobiły się nierówne, zamieniłem je na dętkowe, które bardzo często się przebijały. Sprzedałem nie dlatego, że był nie dobry ale po prostu kupiłem Weidemanna. Przez wiele lat wózek Zremb, bardzo intensywnie użytkowany, poprawnie spełniał swoje zadania. Pewnie jeszcze komuś słuzy do dziś..
Kupiles czy dostałes z grupy..?
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl