Jak zapobiegać przebijaniu się przednich opon w ciągnikach sadowniczych? Dziś byłem u wulkanizatora - było 4 dziury w 1 dętce, oczywiście kupiłem nową. Macie jakieś sposoby?
Jak zapobiegać przebijaniu się przednich opon w ciągnikach sadowniczych? Dziś byłem u wulkanizatora - było 4 dziury w 1 dętce, oczywiście kupiłem nową. Macie jakieś sposoby?
ja tak samo kapituluje, zakładam w tym tygodniu używki od jakiegoś busa 150 z wymianą.
też słyszałem, że te ruskie są dobre
Opony od busa C wzmocnione x16,sprawdzone miałem 170 ale za małe konieczny wiekszy rozmiar
Zamowcie nalewki z bierznikiem terenowym do busa i po sprawie.Ja kupiłem w Sandomierzu i koniec tył czasem łapie a przednie nic .Cena 200zł za sztukę.A bierznik poprawia trakcje ten terenowy
Zamowcie nalewki z bierznikiem terenowym do busa i po sprawie.Ja kupiłem w Sandomierzu i koniec tył czasem łapie a przednie nic .Cena 200zł za sztukę.A bierznik poprawia trakcje ten terenowy
polecam płyn do uszczelniania opon (ten zielony, nie pamiętam nazwy)
Raz na trzy sezony trzeba wymienic dętkę i na nowo zalac płynem
Ja do ciągnika , którym tnę gałęzie założyłem opony na przerobionych felgach od dużego wózka widłowego i parę lat jest spokój
Witam,miałem kiedyś to samo ,mianowicie częste łapanie ''kapci''.Polecam płyn do opon-lisner czy jakoś tak się nazywał.Od kiedy mam powlewany ten specyfik 0 dziur.
ten zielony płyn to Linseal podobno coś tam radzi, napiszcie czy wam pomógł?
podobno cos tam działa ale nie stosowałem . z tego co słyszałem to wulkanizatorzy strasznie go nie lubią
Kiedyś stosowałem ten płyn i uważam że nie było w nim żadnych rewelacji. Swoje zadanie spełnił jednak jak się później okazało było to działanie krótkotrwałe, bo w okolicach zbiorów powoli zaczeło uchodzić powietrze z kół. Raz na kilka dni trzeba było dobijac powietrza. W wulkanizajni go nie lubia bo ciężko jest zakleić taką dzióre z której co chwila cos wypływa. Ogólnie to później cała opona jest nim w środku ubrudzona. Problem rozwiązałem oponami od łady niwy. kosztują tyle samo co nowe opony dębicy z 8 płutnami a mają ich 2 razy tyle.
Ten temat był poruszany na forum. Ja od kilku lat stosuje opony od busa a w traktorze do koszenia mam 2 łyse opony C i dzięki braku bieżnika ma spokój z przebitymi oponami nawet po koszeniu śliwek. Obona z bieżnikiem potrafi się przebić po kilku godzinach jeżdzenia bo kolec powoli wchodzi
U mnie był ten sam problem w poczciwej "sześćdziesiątce" 3 lata temu przeszła remont i wylądowały w niej z tyłu opony firmy Mitas a z przodu Kama. Jeżeli mowa o przednich to są genialne. Żadne opony od dostawczaków nie msja porównania. Jeździłem po nie do Rawy Mazowieckiej (byłi mi po drodze), bardzk atrakcyjna cena w porównaniu z miejscowymi.
RafAL1502, 2016-01-18 23:45, napisał:
U mnie był ten sam problem w poczciwej "sześćdziesiątce" 3 lata temu przeszła remont i wylądowały w niej z tyłu opony firmy Mitas a z przodu Kama. Jeżeli mowa o przednich to są genialne. Żadne opony od dostawczaków nie msja porównania. Jeździłem po nie do Rawy Mazowieckiej (byłi mi po drodze), bardzk atrakcyjna cena w porównaniu z miejscowymi.
Kolego jaka cena tych opon na przód ? od busa dałem 100zł za 2 z kurierem
Można każdy rodzaj opony co ciągnika i przednie i tylne dobrać w Auto Set, na stronie auto-set.pl mają sensownie opisane konkretne gumy, sprzedają też przez allegro ale z moich doświadczeń wynika że najlepiej telefonicznie zamówić bo opony szybciej dochodzą, ja zazwyczaj już następnego dnia mam kuriera u siebie.
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl