Zapraszam do rozmowy na temat tego ciągnika może ktoś posiada opinie , wady zalety .I czy warto kupić?
Zapraszam do rozmowy na temat tego ciągnika może ktoś posiada opinie , wady zalety .I czy warto kupić?
co kolego interesuje cię dokładniej? wady, zalety- każdy ciągnik je ma.
ja zdecydowałeś się na ten model tylko dlatego że został skonfigurowany wg. moich oczekiwań, i serwis mam ok 500m od domu.
jedyne co bym zmienił to wybrał bym model4.85.
tak tylko z supersterem i przypietą np kosiarką z przodu- jak skręcisz na postoju to i skręcisz kosiarkę
także w przyszłości tuz i wom dołozyć to będzie lepiej się wyrabiał
niech mnie ktoś poprawi kto ma taki sprzęt bo ja dopiero jestem na etapie wyboru między v a n
Dokładanie tuz i wom do NH t4.XX N z supersteer w przyszłości będzie kosmicznie drogie , lepiej zamówić tuz i wom od razu. Tuz+para hydrauliki do N bez osi i do V kosztuje max 4 tyś , z WOM jest problem ,jest to wykonalne ale zapewne drogie .
Oczywiście oryginalny TUZ i WOM w modelu z Supersteer daje więcej możliwości wykorzystania niż sam TUZ z hydrauliką . Wybór należy do kupującego.
Myśle że zaletą jest skrętna oś dzięki której zwrotność jest nie do porównania z konkurentami.Wbrew obawą narazie bezawaryjna.
dla niektórych zaleta, dla innych nie, mam znajomego co w t4.75N po 900 mtg nie ma z nią zadnych problemów, ale inny mój znajomy co miał praktyki w serwisie NH mówił, że 90% awari to skrętne osie
Skręt w NH V max poszerzony z przodu (130cm)jest gorszy niż Mistral / NH T30XX /McCormick GM . Ale w rozstawie 3,5m co drugi rząd z opryskiwaczem agrola/łamany dyszel mieści się z zapasem . Uwrocie koło 8m.
Witam.
Mam pytanie.
Czy ktoś może wymieniał lub dokupywał filtr węglowy i pozostałe filtry kabinowe do 4030N?
Czy poza orginalnym sklepem można gdzieś je tanie dostać?
Proszę o ewentualne namiary.
kondek123, 2015-02-01 09:56, napisał:
Najfajniejsze w tych ciągnikach są nazwy elementów ciągnika które działają na wyobraźnię potencjalnego nabywcy ;Megoflow-wieksza pompa hydrauliki,Blu cab-kabina,Supersteer-skrętna oś itp.Silniki Fiata o niewymiennych tulejach silnikowych.. dla modeli N V F nie są atutem .W dwuch przypadkach jakie znam zdażyły się poważne awarie silnika.Mój brat zakupił N75 i po 14 godzinach pracy silnik padł.Pękł wałek rozrządu i silnik się rozleciał.Serwis szybko zareagował i po jakimś miesiącu wstawili drugi silnik choć brat nalegał na wymianę ciągnika.Drugi przypadek w V65 kolegi i tak ciągnik po przebiegu 300 godz a w silniku zaczeło coś stukać.Gdyby nienatarczliwość kolegi na serwis bo mówili że nic nie słyszą to by tak jeździł do poważniejszych skutków awarii.Okazało się,że wytłukły się dwie szklanki zaworowe,jedna już na wylot.Ciągnik po naleganiach został zabrany lawetą z uprzejmości serwisy ale odebrać ciągnik kolega musiał sam i przyjechać nim do domu prawie 40 km.Nie neguję tych ciągników bo sam kupowałem w zeszłym roku nowy i brałem pod uwagę także NH .Każdy ciągniczek ma wady i zalety a to jest portal aby dzielić się spostrzeżeniami a my musimy wybierać mniejsze zło.
I jakiego sadownika wybrales?
Jak wyglada sprawa skretnych osi w t4.75n? ktos na forum napisal ze skretne osie to 80% awarii new hollanda, pow to samo dilerowi i stwierdzil ze tam sie nie ma co psuc, ze jest tylko 1 lozysko i ze to sa brednie.. Jest tutaj moze ktos kto ma skretna os? rok czy dwa? kupujac sadownika do kombanju porzeczkowego, tluki 180cm i opryskwiacza 2000l lepiej jest wybrac 65 czy 75? prosze o podpowiedz...
Z tego co sam się dowiedziałem to jedyną częścią jaka może się zepsuć w osi supersteer to nie łożysko a tuleja (pod warunkiem, że nie jest regularnie smarowana), koszt nowej to chyba 700zł. Wiadomo, że cena jak za samą tuleję dosyć spora, ale nie ma co liczyć, że przy tej cenie ciągnika części będą kosztowały tyle co do c330/c360. A prawda jest taka, że nie ma bezawaryjnych ciągników, w każdym kiedyś coś się zepsuje. Sam od miesiąca jestem dopiero posiadaczem i mam nadzieję, że długo będę jeździł bez awarii.
Pytanie do posiadaczy T4.75N jakie średnie spalanie wam wychodzi i przy jakiej pracy? U mnie na 20 godzin pracy z opryskiwaczem agrola 1500l spalanie ok 1,8l/h (na 20 godzin pracy spalił 35 litrów) dodam, że dojazd do najdalszego sadu to nawet 7km.
U mnie najstarszy ma koło 4 tys godzin i prawdopodobnie będzie oś do zrobienia więc jak na jej plusy uważam że wytrzymałość jest na dobrym poziomie smarowana co 100-150 godzin w zależnośći od pracy jaką wykonuje ciągnik, Jak był młodszy ciągnik oraz ja, to nie bardzo się przejmowałem i jeździłem po wszystkich dołkach aby szybciej i aby nie wypaść z fotela więc myśle że jest to dopracowany element gdybym bardziej dbał i zwalniał na nierównościach to pewnie do dzisiaj nic by się z tym nie działo.Koszt naprawy w zależności od tego co się posypie jest kilkukrotnie wyższy niż 700 zł.
Witam :)
Orientuje się ktoś jaka cena netto ksztaltuje się za New Hollanda T4.75N w wersji podstawowej i w wersji tez ze skrzynia 24x16 +wom + tuz :)
Pozdrawiam:)
Czy moglibyście się podzielić jaką posiadacie skrzynię w tym ciągniku? Zastanawiam się nad Powershuttle i Dual Command.
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl