Zapraszam do dyskusji na temat Mccormicka!
Jestem zainteresowany kupnem mc gm 55. Podpowiedcie mi coś na temat jakie bajery są zbędne aa jakie potrzebne. Czy warto go kupć czy mże lepiej coś innego. by pracował po dominiakiem 1500 l. i pod kosiarką. Na 10 ha. Los powieżam waszym reką.
Przedni tuz wom, 3 pary wyjść hydraulicznych, skrzynia biegów 16x16 klimatyzacja , haki cmb. To chyba wszystko w co można go doposażyć
Prosze o pomoc co może być a mianowicie przy mocnym hamowaniu w przednim moście słychać buczenie hamulców. Proszę o sugestie co możę być przyczyną zły olej i posklejały się tarcze a może złużycie się tarcz ale ciągnik ma dopiero 600 godzin.
andreola, 2015-01-31 16:25, napisał:
Prosze o pomoc co może być a mianowicie przy mocnym hamowaniu w przednim moście słychać buczenie hamulców. Proszę o sugestie co możę być przyczyną zły olej i posklejały się tarcze a może złużycie się tarcz ale ciągnik ma dopiero 600 godzin.
Nie kombinowałeś nic z płynem hamulcowym??
W rzeczywistości to specjalny preparat i radził bym nie mieszać go z płynami hamulcowymi bo komora jabłek na naprawę pójdzie..;-)
Nitro, 2015-01-20 19:18, napisał:
około 125 tys. Ful opcja
A normalny ciągnik nie do zamiatania ulic 10-15 tyś drożej.Chore.
Specjalny płyn w układzie hamulcowym to przeważnie olej ATF III (tak mam u siebie), i nigdy przez nigdy nie dolewać tam płynu hamulcowego DOT...!!!!
sylit100, 2015-02-01 11:16, napisał:
a czm różni się F70 od F80 i jakie jest spalanie paliwa w tych ciągnikach
F70 ma 3 cylindry i jest też krótszy od F80 i daje to troche lepszy skręt.
W F70 nie ma hamulcow z przodu tylko w czasie hamowania włacza sie naped 4x4.
Na tej samej lini produkcyjnej je robią (na starym forum zdjęcie ktoś wstawił), także chyba niczym się nie różnią.
Mc Cornika wykupili chinczycy i teraz oni tam dyryguja ale jesli niby na tej samej lini robia Rexa to Landini tez juz Chinskie ? Mc cornika na 100% wykupili chinczycy bo nawet był reportaz o tym i teraz zciagaja do ich fabryki swoje czajny traktorki i modernizuja
No mówia jak byk zegrupa YTO chinska przejeła fabryke Mc Kornik przynoszaca do tej pory straty
Fabryke kupili,a nie marke.Ja też jakiś czas temu to oglądałem.W sumie to pierun wie o co kaman .McCormick jest własnością Landini.
Jak do sadownika przyjdzie chińczyk i kupi kawałek podwórka z garażem to też "przejmie gospodarstwo"??
Ludzie lubią sensacje, im bardziej bzdurne tym bardziej lubią.
Rozmawiałem na truskawkoeym spotkaniu że najwięcej na polmozbycie remontują McCormick ale czy to prawda to niewiem, sąsiad ma 70 koni to mówi że fajna maszyna tylko to spalanie koszmarne duże (porównuje do c360). Koledzy a tak wogule czy dobry czy zły szprzęt dopiero minimum po 10-20 latach można stwierdzić. Takie moje zdanie
andreola, 2015-01-31 16:25, napisał:
Prosze o pomoc co może być a mianowicie przy mocnym hamowaniu w przednim moście słychać buczenie hamulców. Proszę o sugestie co możę być przyczyną zły olej i posklejały się tarcze a może złużycie się tarcz ale ciągnik ma dopiero 600 godzin.
Witaj, to zły olej w moście tam potrzeba Gl-5 napisz jaki Ty wlałeś?
Kolego olej w przednim moście wymieniał serwis. Dzwoniłem do nich i powiedzieli że nalali dobry olej. Jest bardziej gęsty niż w skrzyni biegów.
W zwolnicach powinien być GL5 ,a w moście (mechaniźmie różnicowym) taki jak do skrzyni UTTO 10W30
W książce która jest z ciągnikiem pisze o oleju GL5 a także serwis twierdzi że musi być gęstrzy niż w skrzyni biegów. A skąd masz kolego te informacje o oleju.
Ktoś powie mi wkońcu czy warto kupić mc gm 55 ? (większej mocy mi nie potrzeba )
Kolego warto bo z mniejszych ciągników to myślę że jest to jeden z lepszych .
vvolare, 2015-02-07 16:37, napisał:
W zwolnicach powinien być GL5 ,a w moście (mechaniźmie różnicowym) taki jak do skrzyni UTTO 10W30
Witam w zwolnicach się zgadza gl-5 a w moście -mechanizmie różnicowym wlałem agro utto 10w30 i przy hamowaniu myślałem że cały most się rozleci ,był hałas,drgania i szrpanie i szybko zmieniałem na gl-5 typowo przekładniowy i wszystko wróciło do normy, bo tam właśnie są tarcze hamulcowe.Gęstość myślę nie ma tu dużego znaczenia. Andreola masz fakture to pisze jaki olej wlali ale pewno nie masz
pozdrawiam
Koledzy mam dwie książki do tego ciągnika w starszej jest olej GL 4 a w drugiej GL 5. Więc dzisiaj wymieniłem na GL 4 UTTO lotosa. Przejechałem się troszke pochamowałem i jest narazie w pożądku cicho. A tak na marginesie to oleju wchodzi prawie 5 litrów a nie 3,5. Dodatkowo dzwoniłem do serwisu Romanowskiego i na początku mówił że olej taki sam jak w skrzyni a potem sprawdzał i powiedział konkretny olej niepamientam nazwy a jak spytałem się o specyfikacje to nie umiał mi odpowiedzieć twierdziąc że to jast taki olej i koniec.
http://kamagropl.shoper.pl/pl/p/SPRZEGLO-LANDINI-MISTRAL-55,-McCORMICK-GM-55/130
http://agronaprawa.pl/product.php?id_product=6626
Witam mam Mccormicka F80 220 mh i kilka z nim problemów. Otóz przy zapalaniu na zimnym silniku słychać zgrzyt spod maski<okolice silnika>, stąd moje zapytanie czy ktos miał podobny problem? Poza tym na zimnym silniku cięzko pracuje układ wspomagania kierowniczego i na biegach pełzających przy załaczonym rewersie ciągik jedzie na luzie...jeśli chodzi o serwis, twierdzi , ze "tak musi byc" i umywa ręce. Prosze o jakies wskazowki co do rozwiazania powyzszych usterek.
Ja mam f 70 jechanie na luzie to dlatego że jest zimny olei tylni wom też się kręci a zgrzyt może pochodzić z skrzyni biegów jeśli palisz na włączonym rewersie
No koledzy to chyba nie ma co polecać skoro przy 220 mh jakieś dziwne żeczy dzieją sie z ciągnikami tej marki... co do gm55 też sie mocno przymierzałem do niego w zeszłym roku- i zrezygnowałem bo to mi sie tak troche z zabawką dla dziecka kojaży... w środku bardzo ciasno ciężko wsiąść i wysiąść, kierownica za nisko podnośnik słaby i bardzo delikatny. ciągnik krótki i lekki. plusy krótki i zwrotny i to wedłóg mnie wszystko.. oststecznie kupiłem kubote l 5040 z kabiną bartesko wful opcji. zoszczedziłem kilkadziesiąt tyś i z ciągnika 800 mh narazie zrobione jestem zadowolony... udzwig podnośnika ok skr ętsuper spalanie bardzo niskie wsiadanie i wysiadanie super miejsce w kabinie ok. minus to jak byś nie spojżał to kabina polska która zła nie jest ale terz nie porywa... silnik bardzo miekko i cicho pracuje z zewnątrz bardzo cichy w srodku troche skrzynie słychac- tak mi sie wydaje ale o niebo lepiej niż w ursusie 4502 jaki miałem przez 8 lat- nim zrobiłem prawie 5 tyś i zero wawrii mam nadzieje że z kubotą bedzie podobnie... Gm nie wziołem bo czasem przyczepe ciągam - za lekki drzewa obcinam z balkonu i terz by sie unosił.. kubota z kabiną ma ponad 2 tony i jest ok.. a odstraszyło mnie najbardzie zanisko osadzona kierownica i problemy żeby wsiąść. generalnie zamało wygody jak dla mnie a i za cichy terz nie był.. takie moje odczucia..
a żeby nie chwalic kuboty to terz musiałem przy niej cięgło przerobić- za małe bolce na nasze maszyny i koncówki ramion tuza na I kategorie - kolki przetoczyć.. ale chyba odetne i przyspawam chaki na II kategorie bo przy drugim ciągniku mam takie i musze latać z kulami...
Przy zimnych olejach normalne jest wolniejsze działenie wspomagania i jazda na rewersie. W bardzo starym MF-ie na zimnym oleju też ciągnie na rewersie.
Zgrzyty w silniku to nie pomogę. Może chodzi Ci o głośną pracę elektrycznej pomki paliwa?
W moim F70 też ciągnie na zimnym oleju i wspomaganie cięzko działa to normalne jak olej gęstnieje A te stuki koło silnika to może słychać rozrusznik jak się załącza albo rozłącza zwróć uwagę w którym to momencie
Koledzy posiadam F 70 i zerwał mi się jeden pasek. Czy u was też jest jeden dłuższy i jeden krótszy ? Czy aby założyć pasek trzeba rozkręcać wał, bo ja jakoś nie widzę innej możliwości może po prostu moja wyobraźnia jest za słaba. Również w czasie jazdy gdzieś w okolicach lewego koła czasami słychać jakiś zgrzyt, dźwięk. Co to może być ? Proszę o dyskusję.
Mam MC GM 55 od 2 lat, jestem zadowolony, jedyna ustarka to spalony bezpiecznik i urwana pompka od spryskiwaczy podczas rozdrabiania galęzi Wszystko okej, jak najbardziej polecam
POSZUKUJE osoby ktora ma w posiadaniu MC F90 albo Landini... 4 cylindry + turbo
mateusz1111, 2015-03-21 20:51, napisał:
Jaki lejecie olej do skrzyni biegów do F-ek. Agrol daje rade?
AgroLube Vela/b 10w/30
http://www.sklep.pakrol.pl/oleje-i-plyny/84-olej-silnikowy-agrolube-solea-ld7-15w40-5l.html
taki jest oryginalny, wszystkie inne ze zgodnymi normami będą odpowiednie.
McCormick, 2015-05-04 21:50, napisał:
Witam!Czy są tu osoby które zamawiały przedniego tuza i wom chodzi mi o jakieś dobre marki np. Zuidberg? Jaki był koszt tego dodatkowego wyposażenia?
W 2011 roku za WOM z TUZem Goppel zapłaciłem 18 tyś. zł
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl