witam wie ktoś od czego jest drugi bezpiecznik w mf 374? coś mi się pochrzaniło w elektryce podejrzewam ze od swiateł przednich pozycyjnych , co chwila mi go przepala a bez niego wszystko gra
witam wie ktoś od czego jest drugi bezpiecznik w mf 374? coś mi się pochrzaniło w elektryce podejrzewam ze od swiateł przednich pozycyjnych , co chwila mi go przepala a bez niego wszystko gra
Nie powiem Ci od czego jest , ale ja posiadam MF 174V i tam wszystkie wiązki kabli przechodzą pomiędzy fotelem a bakiem. Fotel pracuje i jak jest za blisko przysunięty do baku to przeciera kable i robi się zwarcie. U mnie właśnie w ten sposób paliło bezpieczniki. Poszukaj może i u Ciebie wiązka narażona jest na przetarcia.
Mam 354v i instalacja elektryczna w tych modelach poprowadzona jest bardzo cienkimi kabelkami w mało logiczny sposób.Sam parę dni walczyłem z róznymi zwarciami.Czasem łatwiej puśćić nowe przewody niż szukać zwarcia.Polecam Ci dla własnego bezpieczeństwa zsłożenia przy akumulatarze głównego wyłącznika prądu.
Zrobiłem 700 h. W ubiegłym roku rozsypało się łożysko na wałku sprzęgłowym ale chrobotało juz podczas kupna.Silnik ten sam co w 3502.Innych problwmów nie było i mam nadzieję że tak zostanie.
Witam. Proszę o poradę, jakiej pojemności powinien być akumulator do mf 364v ?
mam kilka pytań
1. czy podgrzewanie swiec powinno byc bezpośrednio ze stacyjki czy załączane przyciskiem?
2. czy wie ktoś gdzie moge nabyc kabine do mf 174v / 374v bądz od jakiego polskiego sadownika moze pasować?
3. ile oleju wchodzi do zwolnic w wyzej wymienionym modelu , czy moze olej do zwolnic przechodzi od skrzyni biegów?
Tu masz ogłoszenie sprzed chwili - kabina do starszych modeli. Ja mam taką w MF 174V. I powiem , że ogłuchnąć można, bo wszystkie wyciszenia już dawno ktoś usunął. Ale masz bazę do modernizacji jeśli uchwyty będą pasować
http://olx.pl/oferta/massey-ferguson-354v-154v-kabina-CID757-IDd5CLD.html#f68058a72d
W starszych modelech (154,164,174) grzanie świec jest bezpośrednio z kluczyka. W nowym McCormicku tak samo, a patrząc na niego to jest wzorowany własnie na Mf-ach z lat 90-tych, więc pewnie i u Ciebie jest bezpośrednio z kluczyka.
Odwiedz stronę,jeśli dobrze pamiętam, Akademia Fuscha, tam można znaleść ilości potrzebnego oleju do większości pojazdów.
Witam jak poszerzyc przedni rozstaw kół w mf 364v? odkreciłem siłownik wspomagania, drążek kierowniczy z koncowkami(długosc drążka jest regulowana) oraz sruby na belce i jak podnosze na podnosniku to nie chce sie wysuwac a powinno.
Witam. Czy na przedniej osi mf 364v z przednim napędem można zamontować szersze opony? Teraz są założone oryginalne 16"-7.50.
podejrzewam że można, ale bedzie trzeba też zrobic nowe felgi i innym offsetem bo bedziesz miał problemy z promieniem skrętu w przypadku wersji "v"
Mam pytanie do użytkowników fergusonów, posiadam model 374 s. Dopóki temperatury są dodatnie, silnik odpala ok. ale po porannym przymrozku nawet nie zakreci. Myślałem że to może wina akumulatora ale niestety nie. Tak się zastanawiam czy może być to spowodowane olejem hydraulicznym? Czy niepowinnpo być tak, że na czas rozruchu pompy hydrauliki powinny być wolne? Napiszcie jak to wygląda w Waszych ferdkach.
Witam :-)
Mam pytanie odnośnie obciążenia silnika w Mf 354
Pryska ktoś na wałku eco i 2 biegu szosowym np Dominiakiem?
Czy jest i gdzie się znajduje jakiś zawór regulujący, odcinający przepływ oleju hydraulicznego na wyjściach w mf 364v ? Przy pracy z wymiataczem hydr. lub podcinaczem do porzeczek czasami silnik pracuje pulsacyjnie lub przerywa. Gdzie może tkwić problem? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Witam
poszukuję kabiny do ciągnika Massey Ferguson 364S
może ktoś posiada informacje gdzie taką kabinę można nabyć lub dorobić
pozdrawiam,
Witam mam taki problem w MF 364V, co może powodować wytarcie koła pośredniego rozrządu? Wygląda tak jakby zębatka od pompy hydraulicznej ale pompa niby ok a ciśnienie na wyjściu 170-180 bar, filtr hydrauliczny nowy założony. Dodam że koło pośrednie zjadło na połowie obrotu. Możliwe żeby wal pękł lub panewki obróciło?
tomek6666, 2017-07-19 09:30, napisał:
Witam mam taki problem w MF 364V, co może powodować wytarcie koła pośredniego rozrządu? Wygląda tak jakby zębatka od pompy hydraulicznej ale pompa niby ok a ciśnienie na wyjściu 170-180 bar, filtr hydrauliczny nowy założony. Dodam że koło pośrednie zjadło na połowie obrotu.
Ponawiam pytanie wymienione już kilka kół pośrednich rozrządu i dalej to samo. Może ktoś zna dobrego mechanika w okolicach Opola lubelskiego
Sam osobiście nie wymienialem tylko mechanik mówił że pomierzyl i wszystko pasuje.
Jestem lewy w kwestiach mechaniki. Czy to koło pośrednie to jest to duże z którym współpracuje trybik pompy hydraulicznej?
Jeśli tak to na logikę skoro się któreś szybciej zużywa to może kwestia w umocowaniu pompy i kącie ustawienia jednego koła zębatego względem drugiego?
Jaka jest wydajność pompy hydraulicznej w mf 364v, po dwie sekcje z przodu i dwie z tyłu? Pozdrawiam
tomek6666, 2017-12-08 19:53, napisał:
tomek6666, 2017-07-19 09:30, napisał:
Witam mam taki problem w MF 364V, co może powodować wytarcie koła pośredniego rozrządu? Wygląda tak jakby zębatka od pompy hydraulicznej ale pompa niby ok a ciśnienie na wyjściu 170-180 bar, filtr hydrauliczny nowy założony. Dodam że koło pośrednie zjadło na połowie obrotu.
Ponawiam pytanie wymienione już kilka kół pośrednich rozrządu i dalej to samo. Może ktoś zna dobrego mechanika w okolicach Opola lubelskiego
Wiam.Mam taki sam problem w MF 364V już drugi raz wycieło to koło pośrednie.Może ktoś z Was miał to samo i podzieli się doświadczeniem z usuwania awarii.
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl