Co sądzicie o tym ciągniku? Jak z awaryjnością, jakie spalanie i konfort w kabinie?
Ogladałem go w Kielcach. Wg mnie kabina jak na te pieniądze jest w słabym wykonaniu, nie wygodna, dużo plastików i słabe wyciszenie. O wiele lepiej jest np. DF 320S. A jak się sprawuję w pracach musisz pytać użytkowników.
wg mnie też za drogi, ma trochę wygodniejszą kabinę ale nie wydaje mi się żeby odbiegał jakością wykonania choćby od NH
wcale nie są takie bezawaryjne, są problemy, znajomy ma ze skrzynią po 2 latach, i to jest jeden z dwóch jakie mają ludzie których znam, poprostu jest ich znacznie mniej jak NH stąd mniej opini o awaryjności, a do Fendta to im bardzo daleko, to nawet już zupełnie co innego jak poprzednicy czyli serie 32xx, 33xx, 34xx na perkinsach
A co polecacie dobrać dodatkowego do tagiego Masseya, bo zastanawiam się nad skrzynią 24x12 Powershuttle & Speedshift. Czy ona będzie awaryjna? Dodam że w mojej okolicy jest kilka takich Masseyów i nie było poważniejszych awrii.
Przypominam,że ten MF jest produkowany dla AGCO przez CARRARO AGRIITALIA , różni się od JD,CLASS, CARRARO silnikiem,kolorem,detalami np :dachem , MF posiada SISU . Pozostale FPT(NEWHOLLAND)
http://www.agritalia.it/en/tractors/
A jaka jest róznica cenowa między JD,Claas,Carraro a MF? Gdy bylem na targach to siedziałem (bez odpalania silnika) w kabinie i wydaje mi sę, że jest ok - trochę więcej miejsca niż w NH - tylko siedzenie słabe - niewygodne w porównaniu z Kubotą 7040. Traktorki zgrabne w miarę ciężkie do sadownictwa to OK - myslę, że cena powinna dyktować wybór lub dostepność serwisu. (A na stronie MF english jest już nowy - troszkę zmieniony maską massey)
Sądzę, że to jest nowa wersja z silnikiem na CR dlatego może nieco zmieniona maska. Ceny tych ciągników (JD, CLAAS, MF, CA, NH) są praktycznie takie same, +/- 3 tyś. A jaki wybrać, to chyba żony zapytam jaki się jej kolor najbardziej podoba :).
https://www.youtube.com/watch?v=I3cuV0eH6v8
To już gdzieś na starym forum było ale może ci się przydać - jeśli oczywiście ten test byl obiektywny - bo NH ma ten sam silnik. Ja bym sie sklaniał do JD lub MF - JD - ładny (hehe no i marka) a MF niskie spalanie i chyba trzyma cenę - za jakiś czas można wymienić na nowy -hehe.
Jutro rano będę testował MF, jeszcze wersję bez CR. To samo wyposażenie MF i JD, cena ciągników jest identyczna, 135 tyś. netto. Z tym że MF 69 km, JD 75 km.
nie słuchaj tych co wyżej piszą ze lepsze df czy nh od mf nie ma co porównywać u mnie od 5 lat 3625s chodzi non stop w slezie 2000.l i bijakowej zero serwisu aby leje w bak i co 200h olej zmieniam a kabina bajka tylko bierz tą szerszą
famm77, 2016-04-29 11:44, napisał:
https://www.youtube.com/watch?v=I3cuV0eH6v8
To już gdzieś na starym forum było ale może ci się przydać - jeśli oczywiście ten test byl obiektywny - bo NH ma ten sam silnik. Ja bym sie sklaniał do JD lub MF - JD - ładny (hehe no i marka) a MF niskie spalanie i chyba trzyma cenę - za jakiś czas można wymienić na nowy -hehe.
kolego najpierw obejrzyj do samego końca dokładnie film a potem dopiero wklej i mów o obiektywności. Jak obejrzysz to daj znać czy wszystko wg. Ciebie jest obiektywne w tym teście.
Byłem u Korbanka. Obejrzałem, pojeździłem ciągnikiem z roku 2014, nowym, niesprzedanym. Ogólnie kilka sztuk dostępnych od ręki z 2014-2015. Silnik bez CR, na zwykłej pompie, skrzynia 24. W większości marek jest skrzynia tego samego producenta a to czy są z nią awarie czy nie to kwestia raczej użytkowania. Na modele z 2014 jest spory rabat i zastanawiam się czy takowy nie kupić. Ale nie wiem czy stanie ciągnika przez 2 lata nie wpłynie na jego dalsze użytkowanie. No i kwestia najważniejsza 3 czy 4 cylindry (JD)?
kiedyś MF był droższy, puźniej Claas ( dzisiejszy JD i Carraro) a NH i Case były tańsze, aczkolwiek dzisiejsze ceny pewnie są mocno zmienione, a silnik Sisu w MF to może być plus i minus, z trójki Claas, JD i Carraro by się kierował ceną
Mam 3625 GE S za szeroka do sadu moim zdaniem dużo pali na gwarancji wymieniona chłodnica,trochę za drogi w stosunku do jakości.
zbigniew361, 2016-05-01 21:48, napisał:
Mam 3625 GE S za szeroka do sadu moim zdaniem dużo pali na gwarancji wymieniona chłodnica,trochę za drogi w stosunku do jakości.
A masz GE nan jakich kołach 24 czy 28 cali tył? Co się stało z chłodnicą? Ile pali, że mowisz dużo?
Koła 24 cale chłodnica lała się przy 50 mtg pali 5 litrów GE idealny do sadu ale teraz kupiłbym lamborgini.
nie wydaje mi się, żeby SDF był lepszym wyborem niż MF, dziś rozmawiałem z jednym właścicielm MF'a ma bez CR i jest zadowolony, sąsiad ma z CR i narzeka
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl