Witam Kolegów, jak w tytule proszę o opinnie na temat następcy L5040 czyli L2501. Z tego co zauważyłem to najwięcej zmieniono w kabinie, starano sie jak najbardziej ją wyciszyć.
Wezsza może być niż l5040. Siedziałem w niej na targach to powiem szczerze że profile dzielące przednia.szybe od tych małych szyb z przodu po bokach bardzo ograniczają widoczność maszyny pracującej z przodu. No i cena. 130tys bruto
Jeśli ogólnie chodzi o japońskie produkty, których jestem od wielu lat zwolennikiem i co ważne użytkownikiem uważam, że im dłuzej się je ma tym, człowiek bardziej zadowolony. Mimo mankamentóe, które oczywiście zawsze mozna znaleźć, są niezawodne.
jaceo1, 2019-01-27 21:26, napisał:
Jeśli ogólnie chodzi o japońskie produkty, których jestem od wielu lat zwolennikiem i co ważne użytkownikiem uważam, że im dłuzej się je ma tym, człowiek bardziej zadowolony. Mimo mankamentóe, które oczywiście zawsze mozna znaleźć, są niezawodne.
Podobnie jak i w innych markach. NIE MA ciagnika doskonałego!
kerad, 2019-01-27 18:18, napisał:
Witam Kolegów, jak w tytule proszę o opinnie na temat następcy L5040 czyli L2501. Z tego co zauważyłem to najwięcej zmieniono w kabinie, starano sie jak najbardziej ją wyciszyć.
Kolego za model L5040 weszły w zasadzie dwa modele L1421 oraz L1501. Ten drugi model ma silnik na turbinie i jest lekko mocniejszy. Jeden jak i drugi model występuje z hydrostatem - jak kto lubi i potrzebuje. Kabiny sa autoryzowane przez kubotę a jest to polski Naglak. Jakość się poprawiła ale do ideau brakuje. Jeśli planujesz kupić Kubotę to bardzo polecam. Obecnie posiadam dwa modele BX2350 oraz L5040. Plusy Kuboty to bezawaryjność, bardzo niskie spalanie, bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Minusy to są głośne w środku a te na hydrostacie jeszcze bardziej. Na youtube jest film z pracy L1421. Wpisz kubota 1421. Jakbyś miał jakieś pytania to pisz.
pozdrawiam
tazotaz, 2019-01-28 21:11, napisał:
kerad, 2019-01-27 18:18, napisał:
Witam Kolegów, jak w tytule proszę o opinnie na temat następcy L5040 czyli L2501. Z tego co zauważyłem to najwięcej zmieniono w kabinie, starano sie jak najbardziej ją wyciszyć.
Kolego za model L5040 weszły w zasadzie dwa modele L1421 oraz L1501. Ten drugi model ma silnik na turbinie i jest lekko mocniejszy. Jeden jak i drugi model występuje z hydrostatem - jak kto lubi i potrzebuje. Kabiny sa autoryzowane przez kubotę a jest to polski Naglak. Jakość się poprawiła ale do ideau brakuje. Jeśli planujesz kupić Kubotę to bardzo polecam. Obecnie posiadam dwa modele BX2350 oraz L5040. Plusy Kuboty to bezawaryjność, bardzo niskie spalanie, bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Minusy to są głośne w środku a te na hydrostacie jeszcze bardziej. Na youtube jest film z pracy L1421. Wpisz kubota 1421. Jakbyś miał jakieś pytania to pisz.
pozdrawiam
Chciałem jeszcze napisać że oczywiście masz rację że za l5040 weszła L2501. Nie wiem co mi się pomyliło. Różnica między tymi modelami to nowa kabina wyświetlacze. A moc silnika została zmniejszona z 51KM do 49KM po to tylko żeby nie montować filtra DPF. Będziesz zadowolony z zakupu.
Nie tylko w kubocie poprawili wygłuszenie, każdy producent musiał je porawić a jest to związane z nowymi normami oraz przepisami z unii. Od 2018 producenci musieli zmniejszyć ilość drgań oraz hałasu w kabinie jak i na stanowisku operatora w wersjach z pałągiem. Niby także zaokrąglić ostre krawędzie ale tu chyba nie sprawdzali tego zbyt dobrze. Także mówienie przez dealerów, iż z myślą o kliencie poprawili swój produkt i dodali hamulce na cztery koła oraz poprawili wygłuszenie to jedynie efekt nowych norm ;). Jeśli planujesz zakup i nie widziałeś jakiegoś modelu producenta przeznaczonego na rok 2019 polecam ponownie obejrzeć, bo nawet chiński lovo przebudował kabinę ;D
Panowie, widzę że szerzy się tutaj jakiś kult Kuboty. Ja przedstawię swoją opinię. Z małych ciągników mam Kubotę L5040 oraz Landini 55. Jak widzę, że ludzie tutaj mówią o jakiejś bezawaryjności i oszczędności Kuboty to trochę niedowieżam w to, co czytam. Przez 4 lata w Kubocie miałem więcej awarii niż we wszystkich moich ciągnikach raem wziętych. Zaczynając od cieknącego mostu przedniego po utratę kompresii w silniku. Ale wiadomo, może mój egzemplarz jest felerny. Natomiast co do oszczędności to Kubota słabsza o 5 km od Landiniego pali prawie 50% więcej. Już nie wspomnę o komforcie w kabinie... Mam nadzieję, że w nowym modelu coś poprawili jak pisze mój poprzednik. Za rok będę sprzedawał Kubotę, jak poczekasz to mogę ci puścić ;)
Kolego, jak masz się tak z tym Kubotą jeszcze rok męczyć, to się poświęce i odkupie już teraz, za rozsądną cenę...
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl