Witam. Użytkuje ktoś Kubote L3250 i pochodne? Chciałbym zapoznać się z opiniami na jej temat. Jak się sprawuje? Może ktoś nią pracował lub zna kogoś kto może coś o niej powiedzieć?
Witam. Użytkuje ktoś Kubote L3250 i pochodne? Chciałbym zapoznać się z opiniami na jej temat. Jak się sprawuje? Może ktoś nią pracował lub zna kogoś kto może coś o niej powiedzieć?
Też jestem ciekawy jak wypada taka l 3200 na tle c-330, czy 2812. niektóre całkiem zdrowe można kupić w podobnych cenach.
Panowie czy ktoś urzywał w kubocie l5040 wałka 540E,bo chce go właczyć na wyswietlaczu pokazuje obroty a wałek nie działa.przy normalnej predkosci 540 działa,tylko jak przełącze na 540E to juz nie.
Jest ten przełącznik obok nogi ktory to przełańcza,a po prawej wlącznik womu,tylko po przestawieniu na ten szybki wom540E i właczeniu komunikat na desce jest że jest włączony nawet obroty pokazuje ale sie nie kreci.Zastanawia mnie czy ktos miał taki przypadek,ciagnik jest na gwarancji ale ciekawi mnie czy to jakis mały problem a może nie.
Kolego chodzi o to że ta wajcha która służy do przełączania aby przełączyc ją do końca musisz odciągnąć taki dzyndzel. Pewnie jest zasłonięty tapicerką. Wnioskuje że do końca może nie udaje ci się przełączyc i dlatego pokazuje że przełączyłeś a nie masz zazębione
Posiada ktoś kubote I5040 i nasadzenia 3,2-3,3 - interesuje mnie czy ten ciągnik ma realne szanse na pracę w takich międzyrzędziach.
pracować to można, tylko kwestia cięcia, ja bym się nie pchał w tak wąskie nasadzenie z takim ciągnikiem, szukaj cos max 1,3m żeby komfortowo i bez wpływu na plon w tych nasadzeniach pracować
przymierzam sie do wymiany fitra paliwa w kubocie l5040, ale mam problem ze znalezieniem na nim jakiś symboli,
wymieniał ktoś i wie jaki powinien być ?
Jak wyłączyc pitanie w czasie jak słucham radia ,zapłon właczony nie zawsze pita.Kubota l5040.Podłączenie fabryczne ale irytuje mnie to,włączam zapłon by posłuchac radia silnik nie pracuje i za jakis czas zaczyna pitac,u szwagra to samo.
Tego pikania nie wyłączysz. To jest wskaźnik ilości paliwa np. Jak masz mało paliwa w zbiorniku to pika rzadko i gdy tankujesz to coraz cześciej aż gdy pełny zbiornik to ciągły dzwięk sie robi. Bardzo fajna rzecz i przydatna podczas tankowania. Oczywiście kluczyk musi być włłączony
Ponieważ szału nie ma z ilością wpisów w tym wątku , może kto się odezwie na zapytanie ...
Kto z Was ma L5040 z dużym przebiegiem , powiedzmy 2000mth i więcej (albo i trochę mniej ) i co mu się w niej popsuło ? Tak z ciekawości , co ewentualnie te mniejsze przebiegi może czekać. Ja moją wypracowałem tylko 700 , tak że nic popsuć się jeszcze nie mogło .
Jakub3GS, 2015-10-08 23:39, napisał:
Może znajdzie się na forum użytkownik kuboty me8200/m8200 głównie chodzi mi o spalanie w lekkiej i ciężkiej robocie. Może być na PW jakby ktoś nie chciał się tym chwalić publicznie.
kolego to ma 4 litrowy silnik, 5-6 litrów spali przy delikatnym obchodzeniu z gazem, jak się depnie do podłogi to spali znacznie więcej
Ja odnosnie kuboty 5040.Jak radzicie sobie z lusterkami,odejmujecie calkiem,przerabiacie jakos te ramiona czy tylko skladacie.Kabine mam naglaka
Lusterka jak i " kogut " w mojej służyły tylko do przejazdu od miejsca zakupu do domu .Teraz sobie leżą w garażu.
Uzupełniałem ostatnio w L5040 płyn w chłodnicy i weszło 2l. Przejechane około 250h i w sumie przez ten czas 3l dolane. Zbiorniczek wyrównywalny zalany w połowie. Czy to normalne jest że tyle się dolewa? Czy coś może być nie tak?
Nie ma nigdzie żadnego wicieku, płyn w chłodnicy ma taki sam kolor(nie jest z niczym wymieszany). Tak samo moc traktora nic nie spada. Jedynie co zauważyłem, to to że nie leciało ciepłe powietrze z nawiewu. Po dolaniu płynu jak traktor się rozgrzał to mineło. Za pierwszym razem gdy dolewałem jak spytałem mechanika z serwisu to powiedział ze to normalne i coś w stylu że płyn poszedł w obieg instalacji grzewczej i pewnie nie wrócił...
Może nie tyle sprawdź kolor płynu, co poziom i kolor oleju silnikowego, bo to tam może uciekać płyn. A nie puszcza białego dymka?
Przy nagrzewnicy przewody doładnie zaciski pusciły i ubywa maiałem to samo i szwagier w l5040.Trzeba dokrecic lub załozyc nowe .Zadne uszczelki i inne przecieki zobacz czy pobitka na suficie nie jest wilgotna .Mozna sie dostac z góry ja od dołu odkręcalem.Wilgotne zrobiło sie przy radiu i nie grzał dobrze wiec musi byc to u ciebie.
Witam, mam problem/pytanie do posiadaczy L5040, podczas pryskania, na 1biegu i obrotach ok1500, traktor momentami dostaje wibracji, cały drży! myślałem że wałek, ale po wyłączeniu dalej to samo. przy niższych obrotach ego nie ma, na innych biegach i innych prędkościach też nie zauważyłem, co to może być?
Filtry(paliwowy i silnikowy) i olej(silnikowy) do l5040 kupujecie 'ori' w serwisie kuboty czy jakieś zamienniki?
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl