Witam. Czy ktoś z was ma w ciągniku tą opcje, jak się spisuje na nierównościach, czy warto dopłacić za to wyposażenie?
Witam. Czy ktoś z was ma w ciągniku tą opcje, jak się spisuje na nierównościach, czy warto dopłacić za to wyposażenie?
Jak dla mnie bajka. Raz wsiądziesz do ciagnika z amortyzacją i juz innego nie bedziesz chciał... :)
A jakie marki oferuja teraz ta opcje bo wiem ze fendt to od dawna a teraz jeszcze deutz-fahr podobno ale cena ok 18 tys doplaty?
Jeśli chodzi o ciągniki sadownicze, to z tego co wiem to te marki mają dostępną amortyzowaną oś:
FENDT
DEUTZ-FAHR
LAMBORGHINI
SAME
CLAAS
MASSEY FERGUSON
Zależy od marki i ile diler będzie chciał sobie naliczyć. Przeważnie to od 8 do 20 tyś zł.
W df sadowniczym os amortyzowana kosztuje 20-30 tys zl ta droższa wersja naszpikowana elektronika ale podobno super amortyzuje
Amortyzowana oś podnosi komfort jazdy po twardym a w gruncie spada przyczepność kół do podłoza.Lepszy efekt da pełna amortyzacja kabiny.
Od teraz firma Mccormick i Landini wprowadza dostępną amortyzowaną przednia oś.
Firma John Deere wprowadza do wyposażenia w opcji amortyzowaną przednią oś.
Czy któryś z kolegów użytkuje ciągnik sadowniczy z amortyzowaną osią i mógłby przedstawić swoje spostrzeżenia, wady/zalety? Pozdrawiam
Użytkuję taką nowinkę w Zetorze 5213 z 89 roku., ja jestem zadowolony, bo mocno podnosi komfort jazdy, regenerowałem ją z 500zł po zakupie, a kosztowała 30 tyś zl. Ciągnik gratis.
impuls17, 2020-10-06 20:23, napisał:
Użytkuję taką nowinkę w Zetorze 5213 z 89 roku., ja jestem zadowolony, bo mocno podnosi komfort jazdy, regenerowałem ją z 500zł po zakupie, a kosztowała 30 tyś zl. Ciągnik gratis.
Maszyna legenda. Kupiłbym 5213 VR lub 5243. Nie do zajeżdzęnia
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl