Promujemy Polskę i polski styl życia za pomocą… Jabłka. To największy długofalowy projekt Fundacji State of Poland, o którym już jest głośno, a będzie jeszcze głośniej - brzmi hasło na stronie fundacji. Patrząc w kontekście sadownictwa i sadowników najbardziej interesuje nas Festiwal Jabłonki Swawole czyli kampanii promującej markę Polska poprzez symbol jabłka.
Jedną z twarzy tegorocznej kampanii jest Pascal Brodnicki (francuski kucharz polskiego pochodzenia). Na swoim kanale YouTube zamieścił film pt.: JAKIE JABŁKA powinieneś kupić? Poradnik zakupowy! Pascal Brodnicki x #Jabłonki. Oczywiście skierowany do naszych (sadowników) potencjalnych klientów "w miastach".
Z filmów możemy dowiedzieć się "ciekawych rzeczy"
Do czego służy dany gatunek jabłek - (a nie odmiany) ???
Papierówka inaczej nazwana Antonówka - (a nie są to dwie różne odmiany) ???
OK, merytoryka sadownicza, często mylona przez "ludzi z miasta".
Ale klienci również dostają przekaz i utrwalenia tego z czym spotykamy się na co dzień. W materiale padają stwierdzenia:
Niestety jest bardzo dużo producentów (sadowników), którzy pryskają pestycydami, lub pryskają aby jabłko się świeciło
Oczywiście o nalocie woskowym na jabłkach i innych cechach jabłek również dowiecie się ze mogą SZKODZIĆ !
Pamiętajcie aby dokładnie umyć jabłka przed jedzeniem, nawet polecamy obrać jabłka, bo właśnie na skórce jabłek bardzo często znajdujemy pestycydy (...) oraz stymulatory wzrostu !
dowiadują się nasi potencjalni klienci !
Taki przekaz zafundowano kupującym jabłka...
Dziękujemy...
Fundacja State of Poland została powołana w 2019 r., by przedstawiać nasz kraj w nowym, inspirującym i oryginalnym kontekście trafiającym do serc społeczności międzynarodowej – jako miejsce atrakcyjne, stymulujące, z własnym jasno zdefiniowanym i unikalnym charakterem. Chcąc utrwalić obraz Polski innowacyjnej i przodującej w wielu dziedzinach, koncentrujemy się głównie na obszarze ekonomicznym i gospodarczym.
Najnowsze komentarze