Jak problem stanowi wjazd to go zagłębić na te 30 centymetrów a kratkę odwodnieniową podłączyć do systemu retencjonowania wodu z dachu.
Jak problem stanowi wjazd to go zagłębić na te 30 centymetrów a kratkę odwodnieniową podłączyć do systemu retencjonowania wodu z dachu.
Do malowania pasów na drodze będzie lepsza chlorokauczuk odpada bo nieprzepuszcza powietrza a skóra mósi oddychać
Teraz jak nawet naftaliny nie kupisz to tylko "dobro" z wychodka pozostało starzy wyjadacze prawili ze bardzo skuteczne tylko jak mrozu nie ma wietrzeje szybko.
Mozna isć po najprostszej drodze i kupic pojemnik na plyn hamulcowy mocujemy go powyzej kolektora u mnie jest na wsporniku chlodnicy ,przewód gumowy do polączenia zbiorniczka z przewodem aluminiowym od świecy płomieniowej.Świecę mam zamontowaną poziomo (ważne) w metalowym łączniku(c 360)między filtrem a kolektorem.Do tego przewód elektryczny podłaczony przez przycisk startera taki sam jak ten do odpalania ciagnika.Można też zamontować trójnilk na przewodzie powrotnym z pompy wtryskowej ale wtedy swieca musi być poniżej otworu przelewowego w zbiormiku paliwa bo może się zapowietrzać i spali sie spirala grzejna.Im blizej gniazd zaworów jest swieca tym lepiej działa więc najlepiej wmontowac w kolektor .
Jak odpalany sporadycznie to machnąłbym ręka,wysokie obroty zimnego silnika niszczą go na skutek braku smarowania zanim olej się rozejdzie po silniku tlok drze na sucho tuleje.Jak często odpalany to zamontować świecę płomieniową w kolektorze ssacym i będzie palił przyzwoicie.
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl