Podobno jeżdżą po gminie Mogielnica.
Podobno jeżdżą po gminie Mogielnica.
Gofertus odradza NH bo sprzedaje ciągniki Mccormick Landini lub ma coś wspólnego z tą działalnością, zawsze poleca te ciągniki i się dobrze orientuje w doposażeniu i cenie. Mało tego Gofertus również poleca Solisa bo te ciągniki również sprzedaje landini. NH sadowniczych jest najwięcej w rejonach sadowniczych ludzie są z tych ciągników zadowoleni obecnie najczęściej kupowanym ciągnikiem jest NH lub DEUTZ-FAHR DS na ds trochę gospodarze narzekają na NH nie. Polywoda jesteś i tyle obłudniku.
Ad vocem do kolegi Grofrosta statystyki prowadzi GUS, ja mówię to co widzę i słyszę zgadza się samochodów skoda jest najwięcej, ale nie dlatego że są dobre, wręcz przeciwnie to szmelcvagen niemiecki w czeskim opakowaniu lecz to auta w większości flotowe czyli firmówki brane w leasing więc nie widzę tu spójności z ciągnikami. Ja nie odradzam nikomu zakupu ciągnika mccormicka czy landini ale to że mają silnik deutza AG jak to mówią handlowcy to trik marketingowy z lat 80 i 90 gdzie Niemcy mieli jakość i solidność. Od kilku lat Niemcy robią szmelc nieważne czy to samochód osobowy, ciężarowy czy ciągnik. Chamy na zachód Japonię i Stany robią jakościowy sprzęt natomiast Polskę traktują jak dawne ZSRR i pchają tandetę i tak jest prawda. Mnie nie interesują ciągniki rolnicze, te które wymieniłeś bo u nas ciągniki rolnicze mają przeważnie ludzie świadczące usługi rolnicze. Te stare też się psują w zależności od przebiegu natomiast im młodszy ciągnik tym jakość wykonania spada, mówię tu o każdym ciągniku rolniczym. New Holland vnf gdzie v ma od 1.2 do 1.38m, n od 1.33 do 1.40m, f około 1.5m. S- nie ma takiego oznaczenia i są to wąskie ciągniki. W starszych modelach jest mało miejsca na lewą stopę, szczególnie jak ktoś ma dużo stopę, wszystko jest pod ręką. Plastiki trzeszczą w każdym ciągniku. Obecny New holland i deutz fahr są bardzo ciche i wygodne inni producenci mają głośniej w kabinie.
Nawiązując do kolegi Gofertusa który w swoich opiniach bardzo negatywnie wypowiada się na temat New Hollanda t4, przypominam że nie posiadam tego ciągnika. Piszesz że to złomy, nie ma to odzwierciedlenia w rzeczywistości, ponieważ w mojej miejscowości i sąsiednich wioskach 80% to ciągniki New Holland t65vn i t75vn oraz starsze modele np.t 4020 oraz tradycyjne ogrodniki 3502 3702. Co ciekawe przeważają gospodarstwa, gdzie w gospodarstwie jest po 2 i 3 ciągniki tego typu. W 20r. przybyło 9 a ciągników innych producentów żadnego. Logicznie myśląc jeżeliby się psuły to sadownik nie kupiłby 2 i 3 z kolei. Obecny New holland ma te same podzespoły co starsze modele, zmieniony jest silnik CR elektronika do silnika i kabina. Piszesz ze po 2012 r. ciągniki się skończyły a proponujesz MF 3708, który ma silnik od New Hollanda już nie mówiac o tym że skrzynie w nich padają przy bardzo niskich przebiegach oraz elektryka. Wystarczy popatrzeć na ogłoszenia używanych ciągników do 10 lat jest ich najwięcej w sprzedaży, New Holland jak się pokaże na olx z niskim przebiegiem to w ciągu 1 lub 2 doby jest sprzedany. Farmatrac jest to zbieranina podzespołów z całego świata z niską ceną ale gorszymi parametrami technicznymi i komfortem dla traktorzysty z indyjskim pochodzeniem. Masę ma dobrą ale szerokość min 147 go przekreśla, przy dzisiejszych nasadzeniach sądów o szerokości międzyrzędzi od nawet 2.8m do 3.3m. go przekreśla. Proponujesz również Mccormicka i bliźniaka landini w którym padały skrzynie biegów i pompki elektryczne paliwa natomiast silniki deutz AG jest produkcji indyjskiej. Więc można się spodziewać jaka będzie jakość tych silników, tym bardziej że to silniki CR. Tak więc piszesz że New Holland to trup a proponujesz jeszcze większe parchy z awaryjnością nie mniejszą.
Stragro, 2021-02-07 15:20, napisał:
Gofertus, 2021-02-06 18:21, napisał:
Mateusz29, 2021-02-06 13:09, napisał:
Mam df i zgadzam się awari było sporo w pierwszym roku były śmiechy jak ciągnik kilka dni po kupnie odjechał odemnie na lawecie. O nowych modelach nh też słyszy się trochę złego. Sytuacja pogorszy się w każdej z marek jak wprowadza wnet adblue i dpf. Dużo się też słyszy jak rolnik interweniuje do głównej siedziby firmy ze zbywają go pismem bez podpisu fachowca. 9 awari w 2 lata u mnie w rok podobnie było...
Jak to mechanik mi powiedział: "New Holland jak już wyjeżdża z fabryki to wie, że ma sie spier*********". Absolutny szajs, najgorsze co może być, wstyd tym handlować nawet. Nie mówię oczywiście o dawnych seriach typu TN. Ogółem ktoś słusznie zauważył: "ciągniki skończyły sie w 2012 roku" I taka prawda.
Dawna seria tn była ale dziś ciągniki są już wyeksploatowane.
Brakuje słowa dobra
Portal sadownictwo.com.pl powstał i działa jako niezależny serwis internetowy przeznaczony dla producentów owoców.
Data założenia: 10 czerwca 2001 r.
Pomysłodawca i twórca: Marcin Zachwieja
Portal sadownictwo.com.pl
e-mail: kontakt@sadownictwo.com.pl