discus, 2019-06-12 17:53, napisał:
Adam-1, 2019-06-12 15:31, napisał:
discus, 2019-06-12 15:25, napisał:
Adam-1, 2019-06-12 14:00, napisał:
discus, 2019-06-12 12:36, napisał:
Adam-1, 2019-06-12 10:06, napisał:
REYKON, 2019-06-08 09:39, napisał:
Powiadamiam prokurature
Płatności od naszych klientów przychodzą do nas z opóźnieniem w związku z tym my mamy opóźnienia, ale pieniądze ludziom są cały czas wypłacane. Natomiast Panie Sikora, faktury od Pana nie mamy, towaru od takiej osoby nie kupowaliśmy.
To poszukajcie nowych klijentów bo prawie 2 lata to trochę długo...
Działalność kredytować to z banku można, a nie z należności winnych dostawcą.
Panie Wasilewski,
Bardzo proszę o przesłanie wyżej wymienionej faktury na adres biuro@agrofamily.pl
W wezwaniu do zapłaty jest numer i kwota.
W takim razie prosimy o podeslanie skanu wezwania na adres wyżej wymienionych.
Potwierdzenie odbioru wezwania dostałem, to mi wystarczy, a więc chyba doszło. Poszukajcie dobrze, numer mój się znalazł, żeby zadzwonić to i faktura z wezwaniem też pewnie gdzieś jest.... ;)
Proszę sprawdzic kto podpisał się na odbiorze. Może pomylił Pan adresy? Widzę że Pana faktura jest owiana tajemnicą. A myśleliśmy że chce uzyskać Pan platność jeśli faktura z tak przekroczonym terminem faktycznie istnieje. Żałujemy, że nie próbował Pan się z nami w żaden sposób kontaktować ani telefoniczie - ani mailowo.