Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej rozpoczął przetarg na przygotowanie i realizację dwuletniej kampanii promocyjno - informacyjnej pod hasłem „Czas na jabłka z Europy”. Zostanie przeprowadzona w Egipcie i Algierii, a jej wstępny budżet wynosi 2,5 mln euro netto.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem propozycji trzech linii koncepcji wizualnej kampanii, w tym logotypu kampanii, stroną internetową, layoutem materiałów reklamowych i plakatów promocyjnych. Kampania ma być realizowana najwcześniej od połowy kwietnia.
"Unia Owocowa" - promocja polskich jabłek w Abu Zabihttps://t.co/zcrwWXgRoh pic.twitter.com/qd8isZ1kis
— "Unia Owocowa" (@UOwocowa) 21 lutego 2017
Trwać będzie dwa lata, a jej rynkami docelowymi są Egipt i Algieria. Zaplanowane na tych rynkach działania obejmować będą targi, prasę, internet, media społecznościowe, telewizję (spoty i product placement), outdoor, eventy.
- Czytaj więcej na wirtualnemedia.pl
Najnowsze komentarze